Costul livrarii produselor din comanda ta este afisat in pagina "Detalii comanda", dupa introducerea adresei de livrare. Aceasta valoare depinde de greutarea totala a produselor si de distanta fata de rutele standard ale curierilor. Modificand adresa de livrare se va modifica automat si costul de transport asociat comenzii.
Pentru comenzi mai mari de 1000 lei fara TVA , transportul este gratuit.
In cazul produselor aflate in stoc, livrarea la nivel national se realizeaza in 2-3 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii.
Pentru anumite produse care momentan nu se afla in stoc termenul de livrare va fi comunicat prin email sau telefonic,perioada de livrare va fi afisata in prezentarea produsului inainte de plasarea comenzii.
O comanda plasata rezerva stocul si urmeaza a fi procesata/confirmata de un operator , in aceeasi zi sau cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare. In momentul confirmarii comenzii vei primi un email/SMS cu detalii despre livrare.
Pentru comenzile cu modalitate de plata OP (ordin de plata prin transfer bancar), termenul de livrare se calculeaza incepand cu ziua confirmarii platii in extrasul nostru bancar.
In cazul produselor care nu mai sunt pe stoc, vei fi contactat de catre echipa noastra de suport pentru a stabili termenul de livrare in functie de disponibilitatea stocului de la furnizori.
Dupa generarea AWB-ului vei primi un email/SMS de la repac.ro cu detaliile despre livrare: numar AWB, nume firma de curierat si un link pentru urmarirea online a intregului proces de livrare. Cand produsele din comanda ta parasesc depozitul nostru si pleaca spre centrul logistic al curierului, vei primi o noua notificare email de la noi. Este posibil ca si firma de curierat sa iti trimita o notificare email sau SMS cu cateva ore inainte de momentul livrarii.
Toate livrarile se efectueaza prin transportatori autorizati, cu licenta de transport nationala, care respecta legislatia privind protectia datelor personale.
Constatarile referitoare la integritatea fizica a coletelor se vor face in prezenta agentului curier. Daca utilizatorul constata deteriorarea coletului in urma transportului, recomandam ca acesta sa mentioneze pe documentul de transport starea coletului.
eclamatiile ulterioare privind integritatea coletelor ce nu sunt consemnate pe documentul de transport, nu vor fi acceptate iar utilizatorul pierde dreptul de retur.